درباره وبلاگ


با سلام وخسته نباشید خدمت بازدید کنندگان این وبلاگ.با کفی تفکر و مطالعه میتوان فهمید که خداوند دکتر ماهر را برای ما به طور رایگان قرار داده که ما میتوانیم با استفاده از علوم مختلف از آنها استفاده کرد.در این وبلاگ چگونگی استفاده از این مزایا را شرح میدهیم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 43204
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


دکتر طبیعت
خداوند متعال دکتری ماهر برای ما با ویزیت رایگان قرار داده




خواص دارویی سیب

درخت سيب در اكثر نقاط دنيا پرورش داده مي شود و در هر جاي دنيا وجود دارد د تمام مردم دنيا آن را مي شناسند.سيب انواع مختلف دارد: ترش و شيرين. كه هر دو نوع آن داراي ويتامين و مواد مغذي زيادي است و بي مناسبت نيست كه يك ضرب المثل انگليسي مي گويد: (خوردن يك سيب در روز شما را از رفتن نزد پزشك بي نياز مي كند.)
 

 

 

برای مطالعه دیگر اطلاعات به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید...



ادامه مطلب ...


 

خواص دارويي كيوي و مضرات آن

كيوي سرشار از ويتامينC مي باشد. مقدار پتاسيم آن از نظر وزني تا حدي كمتر از موز است. همچنين داراي ويتامين A‘E‘كلسيم‘آهن و اسيد فوليك مي باشد. يك عدد كيوي متوسط ۴۶ كالري انرژي دارد.

كيوي داراي مقادير زيادي آنزيم حل كننده پتاسيم به نام پاپايين است كه از نظر تجاري براي نرم كردن گوشت مفيد است اما احتمال دارد براي برخي افراد آلرژي زا باشد. بويژه افرادي كه به آناناس حساسيت دارند مستعد حساسيت به اين ميوه نيز هستند. اين آنزيم با پختن ميوه به سرعت از بين مي رود.

 

 

برای دریافت و مطالعه دیگر مطالب در این مورد به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...


 

خواص مفید موز

موز یکی از قدیمی ترین گیاهان کشت شده در دنیا بوده و احتمالاً از یک گونه وحشی مشتق شده است. در واقع موز یک گیاه شبه درخت است که می تواند به ارتفاع 9 متر هم برسد. در کتاب های طب سنتی با نام های «موز» و «طلح» آمده است. انواع آن را به انگلیسی Banana و Plantain گویند. گیاه آن از خانواده Musaceae می باشد.

 

 

 

برای ادامه به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد